torsdag 31. mars 2011

fjorten dager? ...(hmm prøvd å fikse innlegget 4 ganger, men blogspot er tydeligvis klikk, noen av bildene kommer midt i teksten osv...)

Hatt flotte dager, ferdig i praksis som ble godkjent, ferdig med sykepleierplan som ble godkjent, skrevet ferdig refleksjons notat og skal levere prosjektet vårt i dag så blir spennende å se hvordan det går! Har fått sommerjobb og til mandag er det tilbake på skolen. Mye som skjer om dagen, tiden flyr og jeg gleder meg til sommer og sol! Og er meget takknemlig for venner, famile og kjæreste! iii Etter fiksing av hår og vipper dro jeg og Michelle på pizza nini og spiste middag, herlig!! Fikk herlig frappe med kaffe i av Mamma mens jeg ventet på at stripene skulle bli ferdig! stripet håret i går, klippet tupper og farget øyenvipper, stor fornøyd med resultatet! ( som dere ikke får bilde av her haha). Kvelds kos med Malin min!! Nokså spesiel film jeg og Robin prøvde å se, slo av etter nesten en time.. Siste dag i praksis 29.03 hadde med kake. Mamma lagde deilig lakse middag. Malin hadde med noen god saker og sov over tirsdag 29.03 iiii elsker frukt, smoothie og svensk kanelboller! Besøkte Erlend og de i helgen som var, koset oss med Erlend, Morten, Michelle, Emil, Malin og Robin. Hyggelig kveld. Dårlig med bilder men.. Middag hos Robin, deilig gryte. Jeg og Malin lagde deilig jordbær milkshake!





Sov over hos Malin min, og spiste en herlig frokost!









på kafè med Michelle! iii koselig.


Deilig middag hos Bestefar!



søstra til tom og ungene og mora til Tom kom på middag 21.03 Tom 40år.




Hmm helt ok, men den var ikke like god som jeg hadde forventet!

Ingen kommentarer: