mandag 11. april 2011

Iiiii tiden flyr!


IIII tiden flyr og det er nå kun 4 dager igjen til påske! Gud som jeg gleder meg, lørdag 16april skal jeg og Robin på tur til Gøteborg. Så da skal vi sove der på hotel 2 dager og være der tre. Gleder meg masse til å ligge på hotell, spise masse god mat, handle, titte, ta bilder og bare kos meg!


Åh ser virkelig frem til ferie nå som nærmer seg med stormskritt.


Ellers i påsken skal vi en tur på hytta, der har vi ikke vært siden sommeren så skal bli gøy å se åssen det er blitt der. Om isen er vekk fra vannet kan vi padle kano osv også. Så da blir det nok til at et vennepar sove over, men at det kommer flere som er med å griller osv. Iiii nei, det blir herlig. Ellers har jeg tenkt å ta ting litt som det kommer å håpe på masse fin vær i påska!!


Ønsker alle en riktig god påske!

1 kommentar:

fars sa...

Alltid koselig å lese bloggen din!
Kose dere masse i Gøteborg! :)