mandag 29. september 2008

Super mandag.


Awww Mandag. Dårlig søvn i natt våknet kl to, lys våken så kl 9 og da fikk jeg ikke sove igjen, så tok meg frokost og surret litt på nettby, før jeg hoppet i dusjen. Så ordnet jeg og Michelle oss. Så bussen til byen, hvor vi tittet og handlet litt. I dag handlet jeg meg en blå jogge bukse og en lilla lue faktisk, jeg som aldri har vært noe lue menneske, men denne luen var flott. Så dro vi å spiste, etter det ble det kafe og iskaffe, nam.

Så kjørte mamma meg hjem, jeg skrev blogg for helgen siden jeg har vært borte hele, og oppdaterte profilen på nettby, og la inn to nye bilder+ profil bilde. Skiftet til kjole og skulle egentlig bølge håret men når man hadde tatt litt på ene siden fant jeg ut at jeg ikke ville likevel, å når jeg nå da skulle slette det ut igjen fikk jeg ikke det helt vekk, men slike hakk. jaja.

Nå skal jeg snart i burstdagen til Mia, hu blir 17 år. Blir nok koselig, skal spise taco,brownies og se film osv. Drar bortover om slik 30 min.

Martine kommer hit snart, så vi går bortover sammen.

Ha en fortsatt fin mandag. Blogges.

Ingen kommentarer: