torsdag 9. oktober 2008

vaske kjerring.



Hva synes du om denne mobilen? slik utseende messig.

I dag begynte dagen med matte, å selvsagt hadde jeg glemt både bøkene og kalkulatoren. Men det hadde ikke noe å si, for jeg satt og leste til prøva jeg skulle ha i tredje time uansett. I andre matte time sa læreren til meg og ine at vi kunne gå, på gangen eller hvor vi ville for vi gjorde jo ikke matte uansett, så sa ine'' jamen vi vil ike ha fravær. Så sa han at han ikke skulle gi oss det, så vi fikk fri. Så hadde vi prøve, tror den gikk ok, jeg ble ferdig etter 40 min, så da hadde jeg 1 time og noe til overs pluss 30 min mat fri så stakk opp til mamma og tok en hår kur og vakset håret. Og fikk vite at jeg ikke får tak i dne rosa flott mobilen i dag, så skal kanskje satse på en svart/lilla. Bytett til nonstop i dag, noe som er flott flott flott! Så kl 12 hadde jeg tannlege time men jeg måtte vente 30 min på vente rommet. Kom inn borret, å fikk bedøvelse, så jeg var bedøvd på hele siden til og med nesen! Etter dette var det to timer historie og filosofi. kl 15 tok jeg bussen hjem.

Gikk på datan, lagde meg mat i fire tiden. Så støv sugde jeg hele huset, tok inn/ut oppvaks maskinen. Brettet klær, hang opp klær. Ryddet, så vakset jeg bade og tok meg en dusj.

Nå ser jeg litt på tv. Å kanskje jeg drar til byen og leier en film og så stikker til Robin om jeg rekker siste bussen til han.

Noen med tannlege skrekk? Jeg liker tann legen, sovner nesten hver gang jeg:))

1 kommentar:

Ine Therese sa...

Jeg syns den svarte og lille er fin. Syns du skal ta den istede for den rosa :- )