mandag 31. august 2009

Endelig er jeg i gang igjen.


Fikk denne av bestefar fra min oldefar.



Gjett hva jeg endelig har fått begynt med igejn!!?

Jo jeg begynte å trene igjen i dag, men begynner litt rolig slik at jeg ikke er fllstendig støl i morgen. Tenkte at jeg skulle prøve og få ten 3-4 ganger i uken klarer jeg å holde det rutine messig går dette nok flott. I dag ble det jogge 5 km, 100 sit ups, 150 saks bein, og planken noen ganger et halvt- et min per gang. Åsså noen andre øvelser jeg ikke kan navnet på så strekke ut til avslutning. Det gikk bra!

Nå skal jeg stikke og dusje og det skal bli godt.

Ellers har jg vært en tur hos bestefar med pappa i dag for å spise middag.
Å jo, jeg begynner og bli nokså lei av dette dritt været som kommer spylende ned på åsså hver dag, det grå'e været som får dagene til å se mørkere ut. Jeg savner solen. SYnes ikke dere også det er litt tide med sol nå?

Ingen kommentarer: