torsdag 28. januar 2010

Tiden flyr, snart er det helg igjen.

Dagene flyr, tiden går altfor for, og det blir for liten tid til å lese på teorien. På tirsdagen hadde jeg langkjøring, det gikk flott. Å nå gjenstår bare den dumme teorien, jeg vil anbefale alle som planlegger og begynne med bil lappen, å lese på teorien rett etter grunnkurset og ta den fortest mulig npr du føler deg klar, så det ikke er den som sinker deg for å få oppkjøring slik den gjør med meg nå.. hmm


Jaja blir nok bra til slutt.. Blitt syk har veø vært det i slik 8 dager kanskje litt til, håper jeg blir frisk snart slitsomt og ligge våken nesten hele natta pga hoste.

Ellers har jeg det bare bra, å ser frem til vinterferien, som n er rett rundt hjørnet!







kjøpte meg nytt undertøy i byen i sta det er veldig spesielt men samtidig flott. Underdelen synes jeg er super søt men også rar. Og den halvekosetten er flott kan a av stroppene også!

Disse prøver jeg å lege halsen min med, tror de bedrer den hvertfall litt!

på Tirsdagen dro jeg mamma og Tom på pizza nr3 spiste pizza med salat, kjempe godt. Anbefaler dere å bestille salaten ved siden av den er kjempe god og frisker opp.





Mandag var detseibiff (fisk) som ble til middag og det var kjempe godt!

kvelds mat, rista rundstykker, salat os og en med skinke.

Ingen kommentarer: