onsdag 14. april 2010

Hot and cold at the same time.





Æsj nå er jeg lei var syk over en mnd i jan/feb og nå har jeg fader blitt syk igjen.

I tillegg ser det ut til at det er bihulebetennelse samme som sist så må ringe legen i morgen. Er det ikke typisk? Hmm skjønner ikke noe pleide aldri være syk før.. Men sto at hvis man har hatt det før og har allergi osv er det lettere for å få det igjen om man blir forkjølet. I tellegg har jeg mange av syntomene..
  • Trykk i hode(smerter blir verre når man går/bøyer seg frem)
  • hode pine
  • feber
  • blir slapp

  • tør + snørrete nese.

  • Smerter i panne, skinn, tiningene, bak øynene og i nakken.

I tillegg blir jeg fort svimmel og kvalm til tider. Hmm så håper jeg får meg en lege time fortest mulig, slik at kanskje hun vil gi meg mirakelkuren jeg har ventet på.

Ellers ser jeg frem til helgen 2 1/2 år med min kjære. Og i tillegg nærmer russetiden seg med store skritt.

Det er mye fint vær om dagen, og bare det gjør at dagene blir lysere og galdere.

Ingen kommentarer: