fredag 23. juli 2010

Tiden flyr og nå er det ikke mange dagene igjen.

18-23juli.
På søndagen fikk jeg vite at jeg kom inn på sykepleier skolen i Hedemark/Elverum. Så nå blir det brått flytting på meg. Noe som er både stress, skummelt og litt spennende. Driver å ser etter et sted å bo, ringt inn på et bofelleskap så får jeg se hva som skjer.

På mandagen hadde jeg oppkjøing og jeg sto. Så nå har jeg lappen og det er hvertfall en glad nyhet, så driver å ser på bil i tillegg. Senere kom Ina til meg vi koste oss med boller. Når jeg kom hjem fikk jeg flotte blomster av mamma og Tom, så fikk jeg en posemed boller, blåbær pai og en kake fra butterfly. Det var kjempe koselig.









bokse - carlings -Lee, topp + genser vero moda, sko- all star.

På tirsdag var jeg å hjalp bestefar og plantet blomster på kirkegården, deretter hjalp jeg han å handle i butikken. På ettermiddagen var jeg med Michelle vi tittet litt på storbyen, kjøpte meg en ny bikini topp. Deretter møtte vi Joa på indiska hvor vi spiste deilig mat. Etter det tok vi turen til svergie, der kjøpte jeg meg nye sko som er nokså tøffe! Jeg kjørte hjem fra Sverige, så endte vi opp hos meg og spilte og snakket. Kjørte Michelle til Emil i ti tiden dermed dro jeg til Robin, da ble det Frustrerte fruer vi er på sesong 6 nå,veldig spennende!






Onsdagen slappet jeg og Robin av tittet på frustrerte fruer, var en tur hos Malin og hentet filmen min. Deretter dro vi ut og spiste middag med foreldrene til Robin jeg fikk biff snadder og ble altfor mett. Så dro vi hjem til meg på kvelden, så på tv og koset oss med Mamma og Tom.

Koset oss med film og is kaffe på kvelden.
Jeg fikk den talerken med biffsnadder.
Dette spiste Robin, meksikansk gryte med salat.

Torsdagen støv suget jeg huset, brettet klær, ryddet, vasket badet og rydda inn i oppvask maskinen. Så lagde jeg middag, salat, wok grønnsaker og ferdig pai, smakte veldig godt. Så dro jeg og Tomut til vestby for å se på en bil, men var ikke slik den så ut til. Så endte bare opp med en is på veien hjem. På kvelden så jeg film og spiste is med Postl og Ina. Koselig dag.




Bra film bør ses. Er ikke på engelsk da.



Nå tenkte jeg å stikke ned å bake en kake til ståle, skal på fest til han i dag og grille osv. Han ble nemlig 20år på mandagen, hipp hipp hurraaaa. Håper du får en fin dag i dag!

Ingen kommentarer: