fredag 23. oktober 2009

Bilder fra forje helg

Fredag
var på indiska med Michelle god mat! Dro hjem til meg så på film og spiste kanel boller. Så kom Robin også i halv ni tiden.



















Lørdag
Lørdag feiret jeg og Robin to års dag, som egentlig var dagen etter. Spiste god frokost, dusjet dro til byen spiste mat og dessert på La grota, er god mat der! Etter det så vi film med Michelle og Emil. Når de dro ble det banan milkshake og bading. Koselig dag!

Jo fader glemte og fortelle at jeg klarte å sette fyr på håret under frokosten. Skulle bøye meg etter bacon. Åfy som jeg fikk panikk ja . Men ja hadde litt av en reaksjon å så slapp unna med å bare brenne en hår bit eller hva jeg skal si så synes ikke.






å



p




















Søndag
Jeg og Robin spiste frokost før han dro ca kl2
( Robin var på BMTH konsert i Oslo på kvelden.)
Senere øve kjørte jeg, vasket, øvet på prøve. Så kom Ine i halv åtte tiden da ble det taco og film.










Ingen kommentarer: