fredag 2. oktober 2009

Høst ferie


Løpet av ferien har mora til Robin fylt år! Vi var i selskap. Så ha vi vært og spist ute, tittet i byen. Svergie tur. Film kveld med venner. vært med Ina som er hjemme i høst ferien. spist god mat.Besøkt bestefar. Kino. Øve kjørt. Jeg har søkt jobb. Jeg har klipt meg litt. Kunst utstilling. og slappet av.
Her er bilder:

Ny stekte vaffler

Kylling i sursøt saus






korn blanding med fersken og melon youghurt(nei røyken ved siden av er ikke min jeg røyker ikke)









eple kake nam nam

is vaffler, blåbær pai, bringebær pai, sjokolade kake, nøtte kake med krem.

Gave fra meg og Robin lukte lys og mosaikk holdere

gryte

nudler, kylling i thai curry saus, nam.

skulle lage frokost, resultatet ble- jeg skjærte av kjøtt bit av tommelen min med ny skarp oste høvel.









drit god jiordbær kake med nøtte bund, sjokolde og friske jordbær

gulerot kake

filmen var helt ok, litt mindre fart i enn jeg håpet




nye innkjøp genser h&m , lue gina



pizzaninni spiste lunsj jeg kylling salat, Robin meksikansk salat





taco

kafè besøk med ina, latte med coocos , sjokolade og brownies og sjoklade milkshake



Kebab bens- med Robin og Arneberg etterpå så vi film.

vekket Roin tidlig på morgen stakkars, noe jeg nesten har gjort hver dag i ferien.





Bra film, ny vri.

Robin lagde frokost nam, pytt i panne og egg.

Vekket Robin halv 4, halv 6 gikk v tu, var minus grader, kledde på oss mase og la oss igen i 8 tiden.

Michelle var på besøk, spiste kylling i pita- så kino (bilde øvest) med Robin, Arneberg, Emil og Michelle.

jeg og Robin besøkte bestefar, pappa var der og, bestafar lagde god middaag til oss.


1 kommentar:

Martine Andersen sa...

hahah, jeg har skjært meg samme sted som deg, med ostehøvel xD har arr...