søndag 13. desember 2009

Gjett hva jeg fikk til..


Hmm litt vanskelig å få med kulen på bilde men den synes jo litt hvertfall.. jeg som til vanlig har tynne ankler fikk pølse ankel!

Onsadag var siste dag med Termin prøve, jeg stresset til prøva, bommet på3-5 trappe trinn. rodde jeg var nederst i trappa noe jeg tydeligvis ikk var. Og så klarte jeg forstue beinet, litt kjip rett før jul, men har vært veldig heldig og blitt mye bedre på kort tid, på fredag klarte jeg jo å gå forsiktig på beinet, og jeg ble lykkelig. Det kjedelige er at jeg ikke får gå med høye heler, som er litt kjipt siden det snart er jul, burstdagen til michelle, 2 jule dag fyller jeg 18 og nytt års aften og i januar er det russe ball.. Hmm får håpe jeg kan gå med det på ballet.. hmm.

Ellers er det religions prøve igjen allerede tirsdag, og mye stress med media prosjekt, lage info film om st.olav og fordypnings emnet i norsk. Levere tekst om siste bok, karakterstikk om hovedpersonen i boka. og første dag etter jule ferien begynner vi med fremføringer i fordypningsemnet om problem stilling og innlevering av mappe om alt vi har hatt.. Så ja, kan fint si jeg gleder meg til roligire tider. Men nok om dette, jeg ser hvertfall frem til jul!

Ingen kommentarer: