tirsdag 8. desember 2009

stress..


Forresten noe jeg synes er helt herlig er jule lys. Slik man har ute, folk henger det på huset, i trær og busker, og i gå gata. De gir meg julestemining, jeg blir glad. Lys er rett og slett flott. De lyser opp de mørke dagene vi har fått..

Har ikke blogget på evigheter kjennes det ut som, men alt jeg driver med om dagen er skole stress. Termin prøver, innleveringer, prosjekt , fremføring osv. Det tar så og si all min tid, tiden jeg har til overs på hverdagene går til øve kjøring, teori kurs som avsluttet i dag..

Å i tillegg er jeg så heldig at vi får nok skole saker å drive med i jula å. Vel livet er herlig..

Men men slik er det jo å være student i dag..

hmm.. Men kommer noen bilder snart, prøve å få lagt de ut i helgen..

Ønsker alle en god helg, julen nærmer seg så det er hvertfall noe å se frem til!

Ingen kommentarer: