søndag 17. januar 2010

Dagene flyr..

Dagene flyr for tiden. De går tregt når de er der, men så brått våkner man og en ny dag er i ferd med å begynne..

Tenkte å legge ut litt bilder av mat som den matmomsen jeg er, og noen nye innkjøp.


nye søte bilder, jeg tenkte ha i gangen. fikk av mamma og Tom

fått nytt sykke/ring skrin av mamma og Tom (det er kjempe fint)

fikk ny knagg

kvelds mat, mamma lagde til søndags film, kavringer med ost, brunost, banan og steinfrie druer.

trykk og foto oppgave (ikke ferdig på bilde) klippe ut av blad, tema, sjalusi.

sprø stekt kylling, ris, og saus

frokost nam(haha, kniven ble teit=Stygge paprika biter)

fikk iskaffe av min kjære, og det smakte selvsagt fantastisk.

smash.nam, filmen var sær, spesiell men fikk ikke sett ferdig hele, gikk glipp av de siste 30 min.

veldig godt, kjøttdeig+mais+salat+melon+annanas+pitabrød+ris+saus

nytt undertøy h&m

nytt undertøy h&m + tights ull, med mønster-svart fra bikbok



fått meg kles henger/skap til noen av kjolene

salat med slikens sunne frø+ sukker erter+ annanas+agurk

lassagne

kjøpt meg ny vekse, fra bianco, super søt

ris, kylling filet, kryddret i litt foskjellig krydder+ris og saus


Ine som er ille søt med sin pelsete hette

kylling kjøtdeig+mais+annanas+chips+bearnaise saus



nye kroker/håndtak til komode/skap

Hadde film+pizza kveld hos Ståle, koselig kveld!

Frokost= viktigste måltid

spagetti+kjøttdeig+orientalsk gryte



pannekaker+ ertesuppe, salt + søt = nam

frokost blanding med tørket drukt og slikens melk, som er sunn for magen

Robin herlige laget frokost.

Mamma lagde hjemme laget kylling suppet, sunt og veldig godt!



salat, ost, skinke, kalkun pølse flott frokost.

kylling kjøtdeig+ grønnsaker+ hjemmelaget creme fraiche saus

Ingen kommentarer: