mandag 25. januar 2010

Robin 19 år


22 januar fylte gutten min 19år. ''Vips'' så var enda et år gått, tiden flyr, og før man vet orde av det er det sommer igjen...

Vel på fredagen var jo russeballet. Så vi feiret bustdagen til Robin på lødagen, hadde et lite vors her, meg, Robin, Michelle, Emil, Pat, Caroline, Jens og Marte vi hadde det kjempe koselig. Siste timen dro vi opp til Ine en tur før vi dro på 42, var en del mennesker der, men problemet er jo at de ikke spille bra nok musikk så ingen som danser. Så til slutt ble det til at vi spilte bowling. Hadde hvertfall en koselig kveld!

Elsker deg kjære håper du ble fornøyd med dagen din!

Søndag dro jeg og Robin på middag hos bestefar og så litt på tv..

Lørdags pizza, nam lenge siden.



frokosten, veldig god, ostebriks med salat, ost, kokt skinke og paprika, med stein frie druer og appelsin juice.



Gaven til obin fra meg.

Så baket jeg hjemme baket brownie, ble faktisk ganske god.







bowlingen på kvelden Robin sine tuneller lyste i uvlys.

Robin danset og tullet, og jeg lo hvertfall.

Ine og Anniken var i farta.

Thomas og Ine.

Så til slutt et bilde av meg og Robin. (De andre har vist gjemt seg unna kameraet)..

Ingen kommentarer: