onsdag 7. april 2010

En glad nyhet!




Fikk smykkeskrin, to nye puteterekk med rosa brdering, kjempe fint nøkkel/hjerte smykke, søte muffins former og et slik skilt i metall for å ha på inngangsdøren til romet men det kommer siden. Mamma og de har vært i Mo i Rana i påska og det er alltid like kos med bygaver! Jippii

Kvelds maten frukt og knekkebrød

Seigbiff med ris, grønnskaker og saus, det spiste jeg i går, og ellers gikk dagen til å lese på teori prøven. Og det er det dette innlegget egentlig dreide seg om. Jeg tok den nemlig i dag, og gjett hva!? Jeg sto nå er jeg super glad og håper jeg har lappen til sommeren, om det ikke er for lang vente tid på oppkjøring, siden jeg absolutt måtte ha termin prøve den dagen det brått var en oppkjøring ledig( i slutten av april. Hmm jaja..) Ellers er jeg gald for at våren begynner å ta oss med storm.
I morgen er det trafikk dag med russen, vi skal se to biler kolidere eller noe og få foredrag osv kan bli spennende!

Ingen kommentarer: