torsdag 1. april 2010

Påske ferien til nå!


Liten påske frokost med Ina jenta.


Ina er super søt, fikk et flott hjemmelaget påskekort og en koselig påske egg av henne. Jeg ga henne en sjokolade, loveheart, cd og øredobber og kortet ble sendt i posten hahha så det får hun ikke før hun kommer tilbake på høyskolen(hun dro hjem tidligere enn jeg trodde derfor).


Ina snek tok et bilde av meg mens jeg lagde mat, og ja dette ble resultatet. Arghh



Her plasserte jeg de søte kyllingene/eggene vi fikk.


Fikk også disse søtingene i eggene våre.

Påskeegget mitt, stor fornøyd fra mamma og husfar.






Michelle gjemmer seg fra kameratet som vanlig og Emil stakkars har klart å bli syk nå i påska.
Filmkveld.

Var i fredikstad med Malin kjære, tittet, snakket og spiste herlig jordbær-youghurt is.

2 stk kvikk lunsj, 2stk chilinøtter + 2 påskekort til han far og bestefar.
wok med ris kylling kjøttdeig og tandoori.


Egget til mamma og tom+påskekort og cd.

Film kveld med Ina og koset oss med mer godis denne uken.

Kjøpte meg ny søt topp fra H&M.

Hadde ikke vært feil med dette armebåndet fra gina.

Og disse ringene fra gina åh ja takk!


Amerikansk gryterett med fullkorpasta.

Ingen kommentarer: