onsdag 23. juni 2010

14-20 mai.

Denne Perioden har jeg vært med venner, min kjære, koset meg med mat, frustrerte fruer, filmer, shopping, fest hos postl, fredrikstad tur, besøkt bestefar osv.

Herlig wok med kylling kjøttdeig med kjære.

God frokost til frustrerte furer med Robin, er nå på sesong 3.


Panert svin med ost og ris og saus nam.

Kose kveld med snacks og frustrerte fruer.


Deilig baguett!!

Prøvde noe litt nytt stekte brokoli og kyllingog hev grillkrydder på mens det stekte ble herlig.


Robin laget taco.

Endelig funnet meg armebånd for gavekortet jeg fikk av Michelle på 18års dagen, ble dette fra kyrre berg. Kjempe fornøyd og var ett kupp for var på 50% Så har penger igjen på gavekortet.


På pizza nini med Michelle og Joa kosa oss.



Chinese wok blanding med kyllingfilet, ris og saus herlig.

Jeg og Ina på turi fredrikstad tittet, koset oss, spiste is som forresten smakte flott.

Nytt skjørt fra H&M- høy i livet med innsydd mønster.

Ny shorts fra H&M litt høy i livet babby i låra med bånd-sløyfe. Kjempe søt.


Ina har kjøpt en syk deodorant jeg bare må ha, den er helt sykt.. Lukter himmelsk!!

Rista børd er veldig godt og jeg klarer ikke bestemme meg for pålegg så blir litt av alt. Jo juicen der er forresten veldig god!

Liten bygave fra mamma og tom søtt.


Hadde filmkveld med Ina, Robin, Postl. Vi lagde hjemme laga kylling og kalkun pizza smakte NAM.


Jeg og Ina besøkte bestefar, fikk is og moreller. Denne isen var forresten en slager, melkesjokolade is med brownis biter! Syk.

Jeg og Aliza baket kanelboller som ble større, luftigere og bedre enn på veldig lenge.

Ingen kommentarer: