søndag 17. oktober 2010

Så var enda en uke over.


iiii Begynt å se på frustrerte fruer sesong 7.
nam nam nuggets, potet mos og tikka masala saus.
iiiiiiii Gave fra Robin, strikka genser og høyt strikka skjørt.
ii så kjøpte han god saker til oss og kylling paj til meg herlig.

Gava til Andy ( 20/40 års lag 16.10) hadde det koselig med flott mat og hyggelige mennesker ++ Bilder kommer senere.
Fredag var jeg på middag hos Malin med venner og som brått slo ann til en topp kveld med drikke dansing og overnatting. Hadde det topp. ( bilder siden?)

Fant denne lille søte i vinduskarmen på min så kalte vcaske dag, jeg slapp den fri! :D
pytt i panne med kylling og wok grønnsaker, men må si jeg ble skuffet var kanskje en kylling bit..
Mamma har vært så snill og kjøpt lift gardiner til soverommet og stua mi. Jippi slipper jeg å blottlegges hver morgen og kveld.
Fikk også dette etter helgen de var i Mo i rana. To lange enkle gensere ( Hvit og Svart), søt blomster singlet, hansker, og tykke fargerike hello kitty sokker.
gyros med potetmos( ny vri vanligvis med ris), var godt da.

Frokost for å våkne litt før skolen.

Ingen kommentarer: