torsdag 14. oktober 2010

Uka som gikk..

Mamma og jeg var på Dickens. Spiste god mat jeg spiste den underste som er øl brød.
mexikans gryte med litt kylling buljong, creme fresh og kylling.
kaffe besøk på nini med Michelle, Joa og Marte (planla Lørdagen. Da hadde vi jente kveld så dro vi på byen.) Øverste er en iskaffe som var kjempe god, den under er kaffe latte med kokos og sjokolade.
iskaffen som holder en våken under kjedelige eller tørre forelesninger.
Innflyttnings gave til Mirjam og Ali/Aleksaner.
Lagde også med noen gele shots.
Bilder fra innflytnings festen, som var på fredagen. (var litt vel mye mennesker, ikke nok sitte plasser, men var hyggelig da).
Robin lagde deilig middag før jeg dro til Marte (lørdag).
Jeg og jentene entene spilte drikke lek med festlige kort.
Robin lagde frokost/lunsj søndag, herlig.
Så etter en del timer fra hverandre hadde jeg laget middag/kveldsmat, så ble det film, kanelboller osv.
Filmen copout var forresten morsom og må ses.

Ingen kommentarer: