onsdag 2. februar 2011

Iiiiii..Flott uke.

(
Bilde fra halloween partyet i fjor, litt ironisk i og med at det står under jeg er i praksis. Men ironi må man ha litt av i hverdagen).


Fin uke!(bilder kommer siden).

Fått tilbake speilreflekskamera. Bestilt helge tur med Robin i Arpil, som er resten av bursdags gaven min fra han. iii flotte!! Og kjøpt ferdig dåps gaven!

Hatt en fin og spennende dag i praksis i dag, sett og lært mye nytt! Gleder meg til mer i morgen.

Fredag kl seks skal vi begynne å kjøre til Throndheim. Jeg, Robin, mamma, Tom og Celine. Dåpen er på søndag, blir kjempe koselig å se familien fra Mo i Rana osv igjen og. I tillegg elsker jeg sånne selskaper (dåp, konf, bryllup osv). Så gleder meg en hel masse nå! Blir også til at vi skal kjøre snø scooter osv! iii morro, ikke gjort på noen år. Så dette blir nok en fin helg. Så tar vi turen hjemover igjen mandags morgen!

Ha en fin helg du også.

Ingen kommentarer: