fredag 18. februar 2011

tre uker siden sist?



Pappa kom hjem fra ferie, kom hjem med denne! Iii nam

Spiste og koset meg med Malin grisen, hu er utrolig herlig!



Var hos Erlend lagde deilig mat, som tok knekken på forkjølelsen min. Deretter så vi film med Aliza og Joakim! Koselig dag.

Herlig kvelds, bolle+ havregrøt med rosiner og honning!

aww herligst ga meg gave i år også. Han synes valentine er oppskrytt så vi skulle bare lage mat og kose oss i år. Ble overrasket med gave + kort, det må jeg si! Go gutt!



morsdags gave til mamma fra meg og Robin.


Så var vi hos mamma'en til Robin for å gi kvikk lunsj kake og gave/blomst til henne. Hu hadde også baket kake --> Deilig smuldre eplekake + is iiii deilig!






Lørdag 12.02 baket jeg tre kaker etter jobb/praksis. En til mamma, en til mamma2/Robin og en til Tane, Asbjørn og Celine. På kvelden dro vi til de på middag, så på grand pr.. Og spilte buzz. Koselig kveld (bilder kommer).



Fredags kos! Åh kaka er bare syk!!




Michelle sine herlige produkter! Løp å kjøp!!

Fikk kjempe søt rosa, strikka genser av mamma! iiiiii
Malin var på besøk, ble film, snakk og nachos !
Noen av gavene fra jul ( fikk en del som fortsatt er pakket inn så det ikke knuses osv, kommer kanskje litt etterhvert).








Endelig fått hengt opp bokstavene jeg og Robin fikk i 3 års gave av mamma og Tom.


Kjøpte meg nye strømpebukser, i ull. Greit å ha i kulda!
Elsker kanelbolle, og forguder te. Denne teen er så god! Og ikke minst koselig , står ulike ting på hver pose.



Endelig fått tilbake kameraet. Sendte det inn pga er noe galt med blitsen når jeg er i mørket, blir liksom rene diskoen. Eter å ha ventet over en mnd på å få det tilbake. Får jeg det tilbake, og de som liksom skulle fikset det skrev: '' renset og kontrollert. NB, sjekk blitzkortet''. Lurer egentlig på hva de tenker med. I og med at jeg sendte det inn pga det, de trengte ikke fortelle meg det. Var jo det jeg ville de skulle fikse men men, får dra å kjefte litt, så kanskje de fikser det .. Denne gangen.




Nye flotte strømpe bukser, og noe nytt undertøy.


Matpause under kjøreturen hjem fra Throndheim.
mmmm frokost.


haha de var jo så søte der de lå!





På kafè i Throndheim/ Bartnes.. Deilig wienerbrød og latte mmm. Koselig dag!

ullsokker og pysj bukse fra bestemor og bestefar. Åh som jeg liker ullsokker !
Fikk en søt vinflaske med sommerfugler på av mamma og Tom.


På vei til dåpen. Uten mat og drikke duger helten ikke!









Lagde kort til dåpen.




koseklær, deilig på slapp-av-dager.


Topp 7 i handleposen.

dåpsgaven fra meg og Robin.






mmm latte!

Bilder fra dåp + speirefleks kommer for seg selv.

Ingen kommentarer: