tirsdag 18. november 2008

She sleeptalks just to make me laugh.


Hmm etter sommeren har ting vært hektisk, vi har lekser og prøver som må øves på. Å når den ene kan passer det ikke for den andre. Det har vel kanskje noe med at vi ikke går i samme klasse og får leksene og prøvene på ulike tidspunkt.

Å kanskje vi ikke heller er så flinke til å fikse tid til hverandre, dette gjelder hverfall meg. Jeg pleier være flink å finne tid til de jeg bryr meg om. Men er liksom så vanskelig når hvergang jeg spør, har du allerede planer eller prøver. Å de gangene du spør meg har jeg allerede planer.

Men du? Vet du hva? Jeg savner deg jeg. Du er jo eller var en av mine nærmeste, en av tre (fire) eg kan snakke med. Å er så dumt å miste en så god venn. Så du? jeg lover å skjerpe meg fremover å om det kanskje egentlig ikke er noe tid, skal jeg fikse det. For du er ikke verdt å miste! Er glad i deg vennen, selvom det kanskje ikke har virket som jeg direkte er her for tiden. Så er jeg det, så om du trenger noen å snakke med om dagene ikke er så altfor lette, så ring meg? ok?

Ingen kommentarer: