torsdag 20. november 2008

Shopping på mosseporten!

alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5270810016653902850" />
Hm av en eller annen merkelig grunn får jeg ikek algt inn bilder jeg tar selv, kun bilder jeg får tilsendt til mobilen. Å fant ikke noe bilde av skjørtet, så legger ut et som er ganske likt. Bare at mitt har lommer, men det synes egentlig ikke + at det ser ut som det er i silke aktig stoff!

Som alle andre dager har jeg vært på skolen, og jeg rett og slett hater torsdager og fredager for det betyr, matte,tysk,gym og skole til tre!

Etter skolen tok jeg bussen til Moss for å se etter en kjole til jul, begynner litt tidlig siden jeg alltid bruker så lang tid og vil innom her og der. Fant ikke kjole men i steden fant jeg et veldig fint skjørt slik som er til rett under puppene, og en svart enkel kort kjole fra gina tricot pluss at jeg kjøpte litt av jule gaven til Ine og litt av brustdags gavem til Michelle. Etter at jeg hadde handlet så møtte jeg Iselin søsken barnet mitt spiste på mc donnalds og tok seks bussen hjem.

Nå har jeg da kommet meg hjem, ser hotel cæsar. Etter det skal jeg vakse bade så dusje. Så er det jo Prison break i kveld! Bare fått sett to episoder siden det begynte, litt synd men slik er det.

Åh begynner å bli svartens så kaldt, jeg fryser nesten av meg beina der ute! Åsså er det snart kun en mnd til jul, åh fader, gleder meg!

Ingen kommentarer: