torsdag 19. november 2009

Helgen som var.

Helgen som var slappet jeg av med min kjære, så film og gjorde matte. Jeg var syk, men har heldigvis blitt frisk igjen etter 5 dager i sengen! Men har klart og holde meg på skolen. Mamma og Tom kjøpte 10 nye filmer i helgen, så da har vi noe å se på fremover.


Kalkun bryst, thai curry, stekt løk, ris og potet båter.

Robin bestilte pizza, mens vi så film.

Bra film, kjøpte den forje uke, gi den en titt! Er thriller med noe action i ?

Ikke rukket å semer enn to men de har vært bra. En shopoholikers bekjennelser var både søt og morsom. Trodde det var en annen type film, men ble ikke skuffet fordet. Så har vi sett oxford murder den synes jeg var kjempe bra, og den mener jeg alle burde ta en titt på, anbefaler den for folk som er glad i spennende thriller filmer.


Robin kjøpte stekte nudler med kylling, og chili saus til oss, var sterkt men godt!

Ingen kommentarer: