mandag 16. november 2009

New moon.


Seriøst, twilight er og var så sykt bra, jeg har sett den en hel haug med ganger, å kjøpt filmen. Nå bare går jeg og venter på new moon, fy flate som jeg gleder meg og nå er det bare noen dager igjen!! Har sky høye forventninger da i og med at jeg synes den første var så bra. Så blir gøy å se om den klarer og prestere etter forventningene.

Får vel prøve å kjøpe bøkene og lese de etter hvert og. Men vil ikke lese de før filmene, siden de fleste sier jo bøkene er bedre, eller at de ikke har tatt ulike ting som var med i bøkene osv. Så ja, jeg vil rett og slett bare sitte og kose meg med filmen, ikke irritere meg over scener som ikke har blitt tatt med. Så kan jeg heller kose meg med bøkene senere.

Noen andre som skal se new moon til helgen? Om dere ikke har sett Twilight, vel da anbefaler jeg det virkelig den er helt fantastiks og om dere ser den kan dere jo ta turen videre til kinoen løpet av helgen også.

Ingen kommentarer: