tirsdag 22. september 2009

En dum person sa en gang til meg.

Åh ja du, du er dum du. Jeg vet du har tatt feil, jeg vet personer kan forandre seg.

Å som jeg smiler når jeg tenker å hvor dum du er. Kanskje er det grunner til det, men for all del ikke la det gå utover meg. Jeg har nemmelig ikke gjort deg noe. Og du har gjort meg en hel masse! Vel du tror du er så klok eller var der du kom med dine kunnskaps ord. Dine ord som viser seg og være like mye verdt som søppelen neders av bøtta. Så mye var dine ord verdt.

Og det fryder meg å se deg ta feil. For vet du hva. Jeg sa aldri det skulle vare evig slik du sa det aldri kom til å gjøre. Jeg sa bare vi har det flott nå og jeg er villig til å prøve. Jeg gir personen en sjanse for alle kan forandre seg, så får jeg bare begå den feil, for du er kun en person og jeg vet noe annet.

For jeg er villig til å satse alt på dette. Å ja jeg hr det flott, og du var verdt og satse på. Vi har det flott, med noen surminner i ny og ne, men ja vi lovet hverndre aldri t det ikke skulle regne. Og dte er ok for meg!

Ingen kommentarer: