mandag 21. september 2009

Ny uke, mye skole saker!


Litt gammelt bilde av Robin, men ja er han ikke kjekk!

Ny uke har nå begynt og allerede i dag hadde jeg fremføring. Fått fire innleverings oppgver, en til onsdag to til torsdag + lekser og prøve fredag og mere lekser får vi nok. Nå ser jeg frem til høst ferie.

Nettopp vært og øve kjørt. Sitter her og lurer på hv jeg skal ha i utholdenhetstrening til onsdagen. Siden jeg har sykelt og løpt. Vurderer bip test eller svømming. Får se hva som skjer.

Ellers skulle jeg ha trent i dag men det blir det desverre ikke tid til, ikke orker jeg heller. Jeg er utslitt i dag en av få. Jeg skal nå forsette med å skrive notater til prøva bare 5 sider til nå så skal jeg begynne på den andre innleveringen.

Jja nok tørr prat fra min side. Ha en fortsatt fin dag folkens.

<3 LKA

Ingen kommentarer: