mandag 21. september 2009

Jeg har noe dyrebart.


Åh denne helgen har ært mega flott. Jeg har stor koset meg med kjæresten og venner.

Fredagen dro vi ut og spiste og så film- the accidental husband hos meg,Morsom film og ikke minst søt til tider.( Jeg, Robin, Michelle og Emil).













Lørdag Robin var en tur i byen kom hjem med nye klær, og gave til meg!! Iiii jeg fikk søte øre dobber fra gull smeden av min kjære. Åh som han er herlig! endte vi med å dra til Robin så ut og spise igjen med Karoline og Pat på den indiske resturanten i sarp kjempe god mat! Så ble det kafè besøk etter det Robin kjøpte en latte med kokkos og sjokolade til oss. Så ble det kino etter det- jenta som lekte med ilden. For å ære ærlig ble jeg faktisk skuffet av filmen, den første var jo liksom så bra, så hadde nokså høye forventninger til denne. Men ja ikke misfortå meg filmen er ikke dårlig, bre ikke like bra som den første (menn som hater kvinner) avsluttet kvelden med små godis og film.



























Søndag slappet vi helt av lagde mat og koset oss med One tree hill er på sesong 6 den sesongen tar helt av! og så spiste vi sjokolade boller.

Alt som manglet var fint vær, er jo så kaldt ute for tiden og merker at vinteren nærmer seg. Jeg leter som en gal etter søtt rosa super under tøy men er ikke og finne, kun over led men må jo ha begge deler!!

Ingen kommentarer: