tirsdag 17. august 2010

11 days..Siste uka før skolestart,..

Lørdagen slappet vi av og var med venner om jeg husker rett. Og på søndagen dro jeg, Ina, Robin og Jørn til Svergie og Strømstad, deretter ble det filmer..

Fikk forresten en t-skjorte av pappa når han kom hjem fra Thai land..

fredag vors med jentene, gele shotsene ble en smule sterke.. Så endte vi opp på bryggeriet..

Besøkte Tante og Asbjørn torsdag, ble is +iskake,de fikk halve dåps gaven fra meg(søte bamse/bjørne klærne under, sydde på en rosa sløyfe).



Jeg lagde bali gryte til meg,mamma og Tom før vi dro til tante.

Onsdagen, jobbet for mamma, var på lunsj med Ina, baket boller med Ina, spiste rips og koset oss.



Laget geleshots(bilde hører egentlig til men..men,..)



Herlig youghurt sjokolader..











Bilen min, kjøpte meg etter Krakow turen. Den er super søt, opel corsa sport 2001, Tom kjørte i 18timer for å hente den, han er veldig snill.





Besøkte Tante etter jobb tirsdag grillet, så dro jeg til Michelle.




Var en tur hos Bestefar mandag, etter jobb.. Da ble det jordbær og fløte.




Søndagen..

Herlig middag, kylling saus, partyvinger og fløtegratinerte poteter.


Jeg og Robin besøkte bestefar, da ble det kronis og jordbær, herlig!
Robin lagde middag til oss var kjempe godt, han er så flink så.


Kosekveld for jentene hos Michelle med film og pizza.



Prøvde ut ny is med eplepai og rabarbara,var god med skulle vært mer eple i den.



Day zero var veldig bra, anbefales -did you hear about the Morgans morsom, men kanskje litt lang- den siste (from paris with love eller noe) rakk jeg ikke se, men mamma ,Robin og Tomsa den var veldig bra.
Is med jordbær, druer og blåbær, NAM!!

Ingen kommentarer: