tirsdag 17. august 2010

Aldri mer kun håndbagasje.

Vel tror jeg glemte å fortelle at på turen hjem, vel da tok vi jo turen innom tax free. Og handlet en del drikke (som veier en del), parfymer, godis osv. Kommer til inngangen til der man går til fly og får beskjed vi ikke får med oss posen pga det som vi har oppi der må jo passe oppi håndbagasjen.. Siden det kun er en bag/veske pr.person.

Vi hadde vært såpass smarte at vi ikke gadd stå i kø så vi var jo en av de siste som skulle inn i flyet. Vi løper til siden, tømmer håndbagasjen og hiver all drikke, godis osv i håndbagasjen,og begynner ¨å kle på oss...

Vel, jeg hadde på meg mer enn jeg har noen gang hatt på meg, ente opp med å se ut som en klovn som har gått opp 10kg på 5 min. Og det var ca40grader. Vel der sto jeg med 11 gensere, 1 jakke og 4 bokser kan vel aldri si jeg skal ha på meg så mye klær igjen uansett om det er 10blå ute..

men men en morsomog rar oppleveslse. Her er forresten noe av det jeg handlet/fikk i Krakow:











Baggy shorts somkan brukes lavt og høyt.


Bade salt fra saltgruvene.


Gavnen til Ina+en spesiell tyggis, Michelle fikk sjokolade og annsikts maske hun og + samme leppomade, og en mndre pakke med bade salt og en annsikts maske/rens med samme merke som leppomaden. Koselig med noen små gaver etter tur.
Søtt armebånd.
Robin fikk to skjorter, en whiskey med caramell, polsk øl, en liten absolutt vodka og sjokolade.

Ingen kommentarer: