tirsdag 10. august 2010

Krakow 1- 4 august.

Krakow var en kjempe fin by med utrolig varmt vær, hester, mye fine bygninger, historier, turist-turer, mat, is, drikke, hard rock cafe, svært kjøpe senter, jacuzzi siste dagen og mye mer.

Her er bilder fra turen:



En litt merkelig kylling suppe..


Herlig frappe med en liten vri.. Vanilje-iskule oppi. Var som den lille prikken over i-en.

stekte kylling og milano salat var godt!












På vei til gruven, nå er vi i den vanlige byen mens vi hadde hotell og var i gammlebyen, ser en del forskjell på byggningene osv...

heisen opp til der vi kom fra, 6mennesker pakka i en mini heissom gikk drit fort.

Resturant nede i gruven.







sykt mange trapper her hadde vi gått litt og vel kunne ikke se bunden engang..
Var en tur i saltgruvene, vært der en gang før. Men var deilig med litt avkjøling i gruvene denne dagen var jo ca 40grader ute.





Dette spiste jeg/ prøvde jeg å spise...


Jeg er ikke veldig kresen, elsker mat og spiser det meste. Men jeg kan på hånden av hjertet si at dette er noe av det verste jeg har spist og at de som har laget dette kan kalde seg kokk kan jeg verken begripe eller skjønne. Huff var helt forferdelig! Heldigvis ble det nattmat på Mc donalds denne kvelden.











utrolig svært senter tror det er noe av det største jeg har sett i. Vi brukte over 4 timer i en etasje og var ikke innom halvparten og da var vi så utslitte at vi ikke orket se hvilke butikker som var i de mange andre etasjene.

Frokosten er viktigste måltid, og besto av 4 forskjellige rundstykker, brød, 4 forskjellige frokost blandinger, en del grønnsaker, fruktsalat, pålegg, oster, youghurt, kokt egg, eggehakk, stekte pølser og ulike syltetøy.

deilig mat..






På grill, var det veldig god mat og dessert. (desserten/bilder er på mobil, kommer evt.senere).




På hard rock cafe var det masse kule bilder, og hvordan de hadde gjort det med cymbaler i taket synes jeg var skikkelig tøft. Maten der var veldig god. Tok også bilder av noen trommer somsto der men måtte ta det med mobil tlf siden kameraet desverre ladet ut. Men ja hovedpoenget var at de som har fikset det har bra smak og fantasi. Var forresten 3 etasjer så hadde jo den utsikten på toppen.






















Så kjørte vi en omvisnings tur på kvelden med hest og kjerre.






Veldig kul bar & resturant med god drikke og flott interiør.





































Hotell rommet.






Mamma lagde en erstatning av seg selv til Tom. Jada keativ er hu hvertfall.

Ingen kommentarer: