lørdag 13. november 2010

enda en skole uke har gått og eksamen nærmer seg med storm skritt!


Malin besøkte meg under eksamens lesingen, da ble det middag en film mens jeg skrev notater, deretter avsluttet vi en kjempe dag med boller og te.

devil's tomb synes jeg ikkevar noe å skryte av, og ville nok heller leid en annen film om jeg viste hvordan den var. The back-up plan derimot likte jeg kjempe godt var morsomt, søt og er verdt å leie.
Bunn spagetti med kylling, tomat, mais , ananas og kremet saus med urter og ost.

Etter alle disse flottenotatene min og de enda mer fine tegningene tror jeg at jeg nå blir nye Ivo Caprino (''hahahahah, ler godt'').




Panert svin med potet mos, saus og stekt løk+paprika+tomat.

motivasjon til å holde lesingen i gang. Te med honnging, druer, frerske dadler og to sjokolade birter( som jeg ikke likte hahah).

Ull sokker/tøffler som er herlige og varme ( egentlig mamma sine, men jeg har stjelt de.)

Ingen kommentarer: