tirsdag 2. november 2010

Siste uka i Oktober.


Lunsj med Malin, brennende kjærlighet med stekt brokoli.

fikk besøk av ''pølsa''/ilderen også når jeg var Hos Malin, se han er søt da!(og litt skummel).

Middag+film besøk hos Malin. Hu lagde herlig lakse middag til meg, smakte flott. Så dro vi til meg og så film og sov, hadde en kjempe dag.

Bra film, ta en titt.

Knekkebrød + te, manglet bare druer, NAM.

Mamma'en til Robin laget middag til oss, smakte kjempe godt.



Lagde kake til halloween vorset hos Aliza fredag (29.10 bilder derfra kommer senere).



Calzone før burstdagsfesten på lørdag, fikk av min kjære smakte godt.

Lunsj med mamma før frisør time for å krølle tuppene til halloween kvelden. Bringebær smoothie og sanswich med kylling og karri på kaffe liten.



(lørdag 30.10) Besøkte Ina min, drakk te, spise herlig fruktsalat, snakket og laget julekort. ( Hadde også vært med Aliza tidligere, spist middag med Robin. På kvelden/nattan dro i til Rokke, på bursdags festen tilAndrè, hadde det koselig!).





(Søndag 31.10 spiste frokost med Andrè og Cesilie, besøkt bestefar og pappa og deretter på middag til Tante og Asbjørn). Spiste herlig før jul's Middag hos Tante og Asbjørn, smakte fantastisk.







Max begynner å blir større men får enda hodet gjennom sprinklene.

Tuva Aurora begynner å bli større også, og har begynt å sminle, hu er så søt!

ull kjolen min som ble designet tilmeg i fjort, varm og god,med et sitat jeg har valgt ut på ryggen.

helge kos,mango milkshake osv..

Ingen kommentarer: