tirsdag 4. januar 2011

Juleferien.



Taco kveld + greys anatomy med Robin. Deretter besøkte jeg Malin gris, og fikk smake Oreo kake for første gang, og likte det en hel del!


Baket kanelboller, og ble faktisk ganske gode.


Kebab pizza fra campino, mmmm godt!

tatto blader.

Film kos med Robin min, siste helga av ferien. Step up 3 var bra og søt, halloween 2 ble litt langtråki hadde ikke sett den igjen og den siste trollmannens.... Var bra og bør ses.

Natt mat etter byen.

Hanne sin bursdag 20 år den 28 des. Ble god mat og kaker.


Mamma var syk på dagen min stakkars, men likevel fikset hu kake og hele pakka, jeg er jammen heldig!






Ida, kjempe kos å se hu igjen. En god stund siden sist!
Robin og Arneberg.
Brasseri 74, kjempe hyggelig, med masse godt å spise til rimelig pris.

Hannemor, søstra il Tom.
Torill, mora til Tom.
Bestefar, like blid som alltid.
Bursdagen min, 19år.. Familie kom på besøk så tok litt middag og kaker. Så dro vi ut å spiste med venner på brasseri 74, deretter kaffe og kake hos meg. Så drikking før vi dro på bryggeriet, koselig kveld.

Kose/slapp anntrekk i julesyke-tiden.

Julesokken!



Julegave Robin ( kortet der er ''gavekort'' på middag ute+ pluss at han fikk konsert billetter til konserten vi var på i oktober).


Julefrokost! Nam Nam, selvom matlysten ikke var helt der den pleier pga. sykdom.


Bursdags gave til bestefar (Alle har bursdag i julen, haha).

Juletreet med klass pynt og snø sommerfugle, sko og veske osv..Kjempe flott!

julegave til mamma'n og pappa'n til Robin.

Kalender gave,kjempe fint!!


Julegave Michelle+ gavekort på hårspray siden den var utsolgt .. Typisk i julen!



Julegave til mamma og Tom, Laget kokebok osv.





julegave Ina.
Robin laga middag, så snill mot jenta si ..når jeg er syk!
kalender gave, kne strømper og legg varmere.



Bursdag gave Malin grisen.

''julaften'' feiring for ungene til søstra til Tom. Koselig, og deilig mat.


Kalender gave, svarte kne strømper og barber blad.

julegave til Malin grisen.

kalender gave, elsker den, jeg var tom også!

Julegave tante Kathrin + Asbjørn


julegave Celine.

kylling pai.


Bursdag gave til Michelle.




julegave bestefar.



God jul og godt nytt år som var alle sammen. Jeg var syk hele julen noe som var utrolig kjipt, men har endelig nesten blitt frisk nå. Bilder fra bursdagen til Michelle og nyttårsaften kommer nok senere. Håper alle hadde en fin ferie, og skapte minner som man kan ha med seg i årene fremover.

Ingen kommentarer: