mandag 17. januar 2011

Uka som har gått..




Søndag 16.01 Var jeg, Robin, Malin og Andrè i Svergie. Kjøpte meg undertøy+kanelbolle+litt av gava til Robin(ikke bilde av) Kjempe kos fikk undertøy av Robin(hvite, over) og han spanderte middag, og kjøpte frokost blanding osv..



Bursdags festen til Pia(hu med lua) 20 år.










Lørdag 15.01 var med Aliza, lagde middag, besøkte bestefar og var i bursdagen til Pia. Hyggelig da!


Ina var på besøk fredag 14.01, lagde herlig mat, kylling+wok+kokosmelk med kylling buljon osv.. Så film, spiste snacks og hadde en veldig hyggelig kveld!

Salt, hmm synes den egentlig var litt spesiel, og ikke helt slik jeg trodde den skulle være. Men ikke dårlig heller.

Against the current fikk jeg ikke sett ferdig, men fin/søt utifra det jeg så.

The kids are all right, helt ok/bra film. Men ingen MÅ-se film.
Tøffeste oppfinnelsen, ble nokså fasinert, mamma har kjøpt slik maskin som fjerner nupper på klær. Tøft nå kan man forstatt bruke yndlings toppen osv uten at den ser utvaska ut!

Nam nam te+druer+masipan med sjokolade og nøtt(Joa laga), og hjemme baka kanelbolle for å motivere meg litt når jeg leser til eksamen.
mmmm nam!!








Ingen kommentarer: