onsdag 17. mars 2010

17 mars, 1 vårdag!










I dag er det første vårdag, men det kjennes virkelig ikke ut som i dag er starten på våren. Sola skinner ikke engang ute, de grå sykene dekker til den. Og i tillegg er det snø og slafs overalt. Men jeg har mye å gjøre i dag, fiske ferdig media stil til prøva på fredagen, jobbe med norsk prosjekt og lese bok - min vei ut av volden- blåveis og til slutt skrive notater til sos prøve.

I morgen skal jeg på tur til Oslo med mediaklassen, gleder meg. Skal først på NRK så blir det noen timer til spising + shopping, så avslutter vi dagen på senkveld. Dette blir bra, og deilig med noe annet enn bare fag.

Ikke er det lenge til helgen heller, uka har gått fort, og det gjør hvertfall at jeg får et stort smil. Og for ikke å glemme at jeg gleder meg til sommeren, varme og alt det andre flotte som følger med den.

Ingen kommentarer: