søndag 7. mars 2010

Time goes by..


Fredag: var det som vanlig skole, dro hjem støv suget huset, ryddet, brettet klær, vasket bade og skiftet på senga. I halv ti tiden kom Robin og Michelle da ble det snakking og planlegging om hytte turen til helgen(gleder meg!). Når de hadde dratt så jeg og Robin film we own the night, som var en bra film og anbefales.

Lørdag: spiste vi god frokost, så film, swing your vote- fin film, og så ordnet oss. Og dro til Michelle for å dra til Marte(kjæresten til Jens) og feire hennes 18års dag. Var kjempe hyggelig. Dro på puls og hadde det moro der.

Søndag: Jeg og Robin på middag hos bestefar, dro innom pizza nini på veien og kjøpte kaffe latte med cocos og sjokolade på veien. Hos bestefar var det småsteik med potet og brunsaus osv som sto på menyen. Middagen var god, etter det dro vi til Robin. Slappet av, la over alt på den søte rosa mini pcen min på my book. Fordi i morgen skal jeg levere den på spaceworld så jeg får fikset lyden, har jo hatt robot stemmer på den siste mnd og er mest sannsynlig lydkortet som er gått.

Ellers har jeg hatt en fin helg, og det hårer jeg alle andre har også!


Robin laget deilig rista brød og omelett og overrasket meg på sengen, herlige!







Bursdags barnet, glad og fornøyd!
outfit lørdag - skjørt indiska, strømper h&m(hvite med riller/blonder), genser risø, belte bianco, skjerf h&m sko bianco, jakke h&m.

Prøvde ut den nye taco-gryteretten. Den var god men litt sterk så anbefaler og ta litt cream fresh på da blir den midlere og blir en god smak.

Herlig frokost lørdagsmorgen, en halv oste briks med salat, paprika, skinke og ost, og en risa brødskive med fiskepudding og ketchup, med lilla steinfrie druer og en bolle med rosiner og smør.
slo til med fast food på onsdagen siden det var super tilbud 29kr for 100g flott med slike tilbud på en travel lese-dag.
hjemme laget potet stappe, løvstek, saus, salat (og litt ertestuing jeg stjelte fra mamma's mat).
kvelds mat og prøve lesing. Lest på religions prøve hele denne uken så håper den gikk bra.
pasta med kjøtt saus, kjøttdeig og ananas.

Brokkoli+blomkål suppe (som jeg prøvde ut med noen kokte potet biter oppi, var faktisk+ godt!)

Ingen kommentarer: