søndag 14. mars 2010

Uka som har gått.

Denne uka har gått bort til prøvelesing og spising som hver uke.Men slutten av uken, ble det hyttetur til hytta til Emil. Den lå 5 timer unna så var ikke fremme før sent på kvelden. Så fikk jeg russepakka mi, og det var jo flott!

Da var det mørkt og vu hadde en del mat og drikke vi skulle ha med så kom en scooter mann og hentet tingene våre siden vi måtte stå ca2km på ski til hytta. Og ja det var helt forferdelig og jeg kom igjen på hvor mye jeg hater ski. Var stein mørkt så godt vi hadde noen hodelykter med oss.

Ellers leste jeg på prøve når de andre var i bakken på lørdag, så lagde Michelle wok til middag. Kvelden avsluttet vi med drikke, godis og kort. Hadde en kjempe hyggelig tur! (kommer flere bilder fra hytta senere, med flott kvalitet)








på vei til hytta.



prøvde ut denne youghurten, annerledes, men god og mektig.

Mamma tok meg med til dikkens hadde det kjempe kos og øl brødet smakte herlig!




Inn handlingen jeg og Robin gjorde til hytteturen
outfit strømpebukse lindex, skjerf h&m, jakke h&m, t-skjorte h&m, belte bianco.

Hengte opp nye gardiner, ble fornøyd.








prøvde ut en blåbær youghurt og den var faktisk god.
Leser denne boka i norsk prosjektet og må si det virker som en veldig god bok!
outfit tights bikbok, topp h&m



Fikk bygave av Michelle når hu kom hjem fra Praha

Ingen kommentarer: