søndag 21. september 2008

19-21 helg!


fredagen startet med å dra på skolen, var egentlig litt syk men måtte dra for å ha en utrolig unnødvendig tysk prøve som trolig gikk rett vest for å si det pent. I og med at jeg ikke skjønner en drit av tysk så kan man vel ikke forvente noe særlig mer. Når jeg kom hjem fra skolen, vasket jeg badet og dusjet. For så å dra til byen handle noe snacks og leie en film. Så dro jeg til Robin. Kom di og bare slappet av osv så filmer. Så skulel man sette på filmen man leide, noe som viste seg og være så dårlig at vi begge sovnet.

Lørdagen bare slappet man av og kjørte tur på kvelden, å brått var vi ute i ise for å besøke noen folk litt. Når vi skulle derfra drev jeg og Anreberg og tulle diskuterte. Det var ganske så mørkt ute, og brått så kjørte vi av veien, og havnet ute på et jorde. Ingen ble heldigvis skadet da, men bilen ble litt ødelagt under men elelrs så alt greit ut. Så kjørte han oss hjem til Robin. så Noen filmer og sovnet vel etter en stund, jeg var drit trøtt og hadde så og si frosse skader etter å ha stått ute så lenge.

Søndag våknet så på scrubs, og slappet av. Tok en dusj, så tok man turen hjem fra Robin. KOm hjem så film spiste pizza og spiste litt is.

fin helg: ) åh under en uke til høstferien gleder seg ille!!

Ingen kommentarer: