onsdag 24. september 2008

Resturang+Kafe



Onsdager er en flott dag, jeg begynner to timer senere. Så i steden for å måtte stå opp kl 6, kan jeg stå opp kl 07.30. På skolen hadde jeg en time historie og filosofi, så klassens time hvor vi fikk fri 20 min før, og så mat fri. Etter det var det to timer sosilogi, så tok jeg bussen hjem. Var litt på datan, spiste, dusjet osv.

Så i fem tiden tok jeg bussen til byen, var i salongen til mamma ventet på at hu skulel bli ferdig på jobb, slik at vi kunne dra på kina resturangen og spise. Jeg spiste frityr stekt banan og is! Nam. For mat spiste jeg hjemme. Etter det dro vi en tur på brasseri 74, hvor jeg tok en kaffe latte med sjokolade og kokos smak. mmmm.. nam nam.

Så nå sitter jeg her og blogger litt da, og skal snart ta turen ned og se brothers og sisters siden det er sesong premiere i dag, så ikke forje sesong, så får gi det en sjanse nå.

været har vært fint i dag å, noe som alltid er like hyggelig. jaj.. blogges

Ingen kommentarer: