fredag 26. september 2008

Tysk=unnødvendig. surrehue.



I går var det da Torsdag. Hater torsdager slik på skolen. Torsdager svarer til to timer matte på førsten av dagen, full dag med en hel haug med fag, å ikke minst tysk, noe som er nok til å ødelegge dagen. Slutter tre gjør vi å. Fikk forresten tilbake tysk prøven, jeg strøk med glans. Skjønner meg virkelig ikke på tysk jeg, å kommer aldri til å få bruke for dett heller, så det er jo rett og slett bortkastet tid og unnødvendig.

Etter skolen dro jeg hjem, spiste, tok meg en lang dusjet, ordent meg og selvfølgelig en tur på datan. Så vet jeg ikke helt hva jeg drev med for brått var kl 19 og da fikk jeg pappa til å kjøre meg til Michelle. Var litt på datan og så ga hu meg håndmassasje, åh det er så fantastisk. Hu går på hudpleien og er ille flink, får frysninger.

Så bare slappet vi av, snakket litt osv. Så ble det til at man la seg.

Fikk ikke skrevet bloggen i går, for jeg er så flink at jeg har glemt passordet, å enda flinkere har jeg vært å skrevet e-posten feil, så jeg har en e-post som ikke finnes, og kan ikek få sendt passordet. Surrehue selv. Så nå har jeg bloggen oppe 24/7 på datan min.

Noen som vet om man kan finne ut hva passordet er uten å sende det til e-posten?

Nå begynner bladene og få farger og falle fra trærene også, men solen skinner fremdeles, håper været holder seg.

Ingen kommentarer: