mandag 29. september 2008

Endelig ferie!


Fredagen- skolen virket som var uendelig og tok aldri slutt. Men når den enedelig tok slutt var det jo en lettelse og vite at det endelig var ferie. Kom hjem kl 15.20 og så tok jeg meg til å støv suge vaske bade og dusje osv. Dro til Ståle for å møte Robin. Så til en annen kompis litt senere osv. Til slutt kjørete Arneberg oss hjem til Robin og sov der.

Lørdagen- dro jeg fra Robin slik haøv tre tiden elelr noe, en tur til byen og leide film til meg og michelle, hottie And the nottie eller noe. Nokså ok. Så var det brått kveld igjen og jeg gikk til Robin for å sove der til søndag.

Søndag- slappet av å så på filmer, spiste pizza. Så kom mamma og henta meg hos Robin i halv ti tiden, kjørte meg til Michelle. Der var vi litt på datan, så filmer, spiste biff. Så fikk man rygg massasje. Hu er ille flink! Blir helt fin i ryggen etter det jeg. Så sovnet vi vel slik i ett tiden.

Nok en kost helg. Hva har dere gjort i helgen?

Ingen kommentarer: