mandag 22. september 2008

starten på en ny uke.


Mandag- alltid like vanskelig og komme opp. I dag lå jeg i sengen 20 min før jeg i det hele tatt orket og stå opp, rette tangen min glemte jeg hos Robin i går, så måtte dra på skolen med litt krøller, nydelig. Startet dagen med historie og filosofi et fag jeg faktisk liker pga læreren er så kul. så etter en stund kom de to forbaskede fri timene mine, noe så unnødvendig kunne heller ha sluttet to timer før. Men men, så da jeg stakk opp til frisør salongen til mamma og tok kur i håret osv. Så tilbake på skolen for å ha to timer. Deretter tok jeg tre bussen til michelle, spiste, så dro en kjapp tur til Robin for å hente noen saker og Rette tangen. Så tilbake til michelle- tv- mat- is. Top model- flott tv program!

Å fint vær har det vært i dag også. Håper på like fint i morgen. Det blir man takknemmelig for.

Ingen kommentarer: