søndag 3. mai 2009

Lang helg og sol slik vi elsker det!

Se hva jeg fikk av gutten!! Han hadde bestilt belte på nett, som jeg fikk. Det var fint fint.
Tatt på meg kose klær og klar for kvelden, t-skjoren har jeg fått av Robin, joggisen er fra bik bok.


Åh så ble de lang helg på oss alle, og har så og si vært fint vær hver dag, men spesielt på fredag skine solen som aldri før og vi alle fikk en liten forsmak på sommeren!!

Torsdagen- Dro til Robin, når jeg kom hadde han laget mat til oss, og kjøpt cider og øl vi kunne kose oss med til maten, satt på verandaen noen timer også slappet av snakket og gtten ga meg fot masasje, han er så god! Ble noen filmer før vi la oss.

Fredagen- vi dro ut for å spise, Robin kjøpte thai mat til oss, satt ute i fin være og spiste, derreter kjøpte vi is og sjokolade boller. Litt senere kom ei venninne av Pat og hentet oss slik at vi kunne få leid filmer. Så lagde Robin Kjære taco til oss så spiste vi og koset oss med film.


Lørdagen- Dro til byen slik lit over ett, kjøpte sjokolade boller og dro til øvings lokale Robin og de skulle øve og spille inn, jeg skulle egentlig ta bilder av de sånn band-bilder men le ikke tid. Spiste kebab på ben's min første gang der av kebab hvertfall og den var fakisk god! Og billig bare 40 kr. Ble hentet av Ståle i halv åtte tiden, da dro vi på fest hos han, nokså rolig den første timen men brått poppet det inn folk. Å koselig kveld med mye dansing og morro. Var hjemme rundt 4, halv 5, satt på csi miami og sovnet gjorde jeg vist før Robin.











Søndag- Ble hentet av Ståle dro på esso spiste hamburger, så til han og vakset og ryddet etter dagen før, og så dro vi i buttikken kjøpte litt god saker. Så litt senere dro vi hjem til Robin satt på csi miami, og slappet av. Lagde oss noe makaroni, ble hentet halv ni ca , dusjet når jeg kom hjem og nå siter jeg her da. Nå ser jeg på film in the land of women. hmm Håper den er bra.
Han er bare best, han er bare god, han er bare utrolig pen, og han er bare min!<3

Jeg har forresten funnet ut jeg er allergisk mot kiwi!! Eller er 90 % sikker. Klør som faen i ansiktet, er ikke noe hyggelig og gjør vondt, hovnet litt å, så skal ringe legen i morgen og dratt og fått sjekket og fikset dette.

Jaja ellers har jeg hatt en strålende helg og de håper jeg dere andre har også!

Ingen kommentarer: