mandag 11. mai 2009

Noen bilder fra helgen.

Fredagen var vi bare hjemme og slappet av, så film.

Lørdagen
dro vi til byen, kjøpte oss kebab på bens så skulle Robin øve med bandet jeg ble med en liten tur før jeg dro til tante. I åtte tiden kom Robin så skulle vi sitte barne vakt, da ble det taco, film, godis og gele.

Søndagen
dro vi til meg i halv tre tiden, lagde oss spagetti og kjøttdeig saus og kjøttdeig. Kjørte tur med Arneberg, kjøpte sjokolade boller, milkshake. Så hentet vi Silla litt senere, da dro vi en tur ut til homo sjosken på høysand. Endte til slutt opp med åleie film og kjøpe mat på saigon, vårrull og ris med sursøt saus. Dro hjem så filmerog spiste og sovnet fort i guttens armer. Jeg har hatt en koselig helg med min kjære<3 style="font-style: italic;">

jeg synes Filmen var morsom og bra. Og verdt en titt.



Disney filmen så jeg ikke noe særlig på, den leide jeg jo til søskenbarnet mitt. Men jeg må si jeg synes de nye disney filmene ikke er like brasom de gammle det er liksom altfor mye animasjon her og der, og mange steder ser man at de kune har sotte inn ting.

Smiley face, synes jeg var helt ok, men litt lang tråki kanskje.
Tante er gal,hu ba meg ta opp i slikt HOT pulver og endte med at jeg nesten strøk med,åCeline og stakkars,det var drit sterktjeg synes det vanelige er nok,og brukte en halv rømme boks bare på noen lefser!
Celine
Pus er søt med brillene fra session, han kler de faktisk ille godt, synes jeg.

Panic room må jeg si virket bra, jeg sovnet kanskje de siste 20 min så fikk ikke sett slutten.
Denne filmen var både morsom og super søt og helt klart verdt en titt.

Ingen kommentarer: