tirsdag 5. mai 2009

Stress og mas!

Vel så var man da ferdig med tantamene forje uke. Og i går begynte jeg og øve på historie og filosofi prøven den 14. Det er 50 sider og utrolig vanskelig og tungt stoff så jeg bestemte meg for å begynne tidlig, spesielt sidne jeg i tillegg har en historie prøve den 19 på 30 sider og innlevering i media.

Og den 14 får de som kommer opp i skriftelig eksamen vite det, å da skjer jo det den 19 å da må jeg brått ha en muntelig fremføring for læreren om jeg ikke får hatt den prøven hmm. Men om jeg kommer opp skriftelig slipper jeg hverfall muntelig eksamen! Verste som finnes. hmm. på torsgad eller fredag får vi ilbake tysk tenamen og jeg ber til gud om å stå!!

Å uken etter skal jeg ha sosilogi prøve med hele boken som pensum. Flotte dager i vente sier jeg bare.

Å oppå det hele fikk jeg det utslettet på siden i ansiktet pga jeg ikke tåler kiwi eller noe, var hos legen i går fikk pencelin slik 10 dagers kur blir helt srrete for kan ikke spise så og så lenge før ig etter jeg har tatt den. Og så tok jeg da blod prøve for å finne ut hva det er, håper det er kiwi eller at de finner det ut, så jeg kan hold meg unna det . Litt synd da jeg synes kiwi er godt! Men men bare det gr vekk og slutter og klø er jeg fornøyd.

Ellers gleder jeg meg så ille til sommeren skal bli så utrolig deilig med litt fri og kunne sove lenge, og gjøre det man vil! Planene for sommeren er ikke lagt frem, jeg vet ikke hva annet enn at jeg skal være med min kjære. Så sommer planene blir nok gjort på sparket!

Ingen kommentarer: