lørdag 27. juni 2009

bryllups frisyre?






ÅH det er vanskelig og finne ut vardan jeg skal være på håret i bryllupet til mamma og er ca bare 3 uker igjen nå å.. Hu vil ikke jeg skal ha det rett, å det er vel det jeg unne tenke meg pluss at vi hadde gjort noe med det selvsagt.. hmm... men ja jeg og malin har brøvd ut noen med krøller da. Tok noen bilder så hadde dere vært fint om dere sa hva dere synes, eller kanskje ga meg link til en annen frisyre , da hadde jeg blitt kjempe glad.

Enda et problem er sko, jeg har enda ikke funnet sko, jeg må enten ha hvite eller sølv for kjolen min er kort, hvit med masse diamanter oppe ved puppene. (kan leggge ut bilde av den senere.) (Bh må jeg å huske å kjøpe.) så skal til Oslo til torsdagen for å se eter sko og ha en hyggelig tur med Michelle , Emil og Robin. Håper jeg finner sko da ellers ender jeg opp BARBEINT!

Ingen kommentarer: