mandag 8. juni 2009

JIPPIII

Herregud hvor vakker og bra du er,! Du er sola i livet mitt, og sol får meg til å skinne.

Jess jeg fikk 4 på den his og fil stilen/prøven min. Så nå får jeg 4 i standpunkt kaakter, jeg er overlykkelig men dette fortjener jeg har jobbet ræva av meg dette halv året for å få opp karakteren. Så nå ble det smil i mitt hjørne hvertfall..

HAr nettopp dusjet, og snart får vi besøk av Malin, Tom og tane karin fra jobben til mamma, vi skal grille og spise kake:D I 7 tiden kommer Aliza il meg, og sikkert Robin og Arneberg og da blir det fim og kanskje en kjøre tur?
Vi fikk sjokolade kake av sosilogi læreren vår i dag, siden det var siste time med henne!


Jaja flotte ager står for tur. For i morgen er nemmelig m in siste undervisnings dag!! Så da er det bare o dager igjen, 15 levere bøker og 23 hente karakter kort! Herre 12 dager fri! Så er de sommer ferie, jeg kan ikke vente. Jeg er i glade hjørnet for tiden, solen skinner og jeg blir gladere, pus er søt og får meg til å le. Herrw kan ting bli bedre nå?. Vel i såfall kom med det, jeg tar imot med åpne armer og stor smil!

Ingen kommentarer: