tirsdag 2. juni 2009

Pinse- Helg.



Fredagen: Grillet hos Ståle til syv på morgenen, hadde det kjempe kjempe koselig! Og fikk en morro gå tur hjem. Sov hos elsklingen.






Søteste, vi grillet marshmallows slik halv seks, det begynte å bli lyst.

ÅH HUFF!!! Micheal fant den største edderkoppen, den så ikke så stor ut på bilde synes jeg men det skal jeg love deg den var på ekte jeg fikk netsen angst jeg.
Pati slo hjul jeg lo, han var små full og slo seg halvt i hjel
Skummle utrykket til Michael


Haha lo godt når Michael's biff tok så lang tid at han til slutt kun satt å spiste potet salat og mais









Lørdagen: Slapp av dag, lagde noe ris, og kylling til frokost kl var altså 4 på dagen våknet sent siden vi var oppe til nesten åtte. Så på film poor boys game, den var drit bra og anbefales virkelig. Etter en stund bestemte vi oss for å gå til pavliongen og kjøpe is, jeg kjøpte meg soft is med friske jordbær, synes ikke den var like god som den på homoen men.. Etter det tok vi en liten tur til bestefar en times tid. Var hjemme i ti, halv elve tiden hvor vi tok til og lagde kveld's nuggets, chips og løk ringer var kjempe godt.

Bestefar i form.

Søndagen- Tok vi en tur til svergie med Arneberg, Eliza, Pat og Robin da. Vi skulle egentlig se på det nye senteret på nordby men etter og ha tittet i det gamle en stund ble jo jeg så sulten at vi alle endte opp på mc donalds og helt glemte og se i det nye, og når jeg kom hjem fant jeg ut at der var det jo fader gina tricot og masse tilbud, jeg ble skikkelig fortvilet men håper på å få dratt en tur igjen snart. Når vi kom hjem møtte vi Michelel og Emil en tur med de andre kjøpte is. hmm Noen som har smakt den nye sandwich'en med pistasj? Den er hvertfall kjempe god!! Og en liten tur på tunevannet. Så slik i tolv tiden dro jeg Robin og Arneberg til Alica på film kveld var kjempe kost. Deretter dro jeg og Robin hjem til meg spiste kylling filet og ris og så en film før vi la oss.
























Eliza og Arneberg.

Mandag- Torill- Mora til Tom(stefaren min) Ble 60 år og vi hadde suprise party for henne. Ble mat og kaker det var godt og koselig. I syv tiden ble jeg og Robin med Ståle, Thea og Pat til høysand, noen badet og så kjøpte vi oss is på Homoen etterpå.





Haha jeg så høy gravid ut i bilen

Pat smører Arneberg inn i sol krem
Ståle og Pat på svømme tur




Mamma&Tom



Hanne, Søstra til Tom

Bursdags barnet 60 år

Ingen kommentarer: