lørdag 1. august 2009

Åh det var godt og se deg igjen.


Ina tok bilde utenfor nordby senteret, synes dte var kost jeg.

I dag på jobben kom gutten min innom, og en lykkerus fløy over meg, ble så glad for å se han igjen. Altså hadde gått bae tre dager men kjentes ut som mye mer. JObben i dag gik bra selvom det brått regnet en hel masse, men det lysnet litt løpet av dagen.

Etter jobben fikk jeg sitte på mamma hjem, dusjet og ryddet litt. Så kom Robin, og vi lagde middag det var kjempe goodt, og så filmen taken for 3 gang, den er bra.

'Fikk besøk av Arneberg senere på kvelden, vi spiste og s på brothers nd sisterts.

Lagde meg smoothie hjemme bæra skulle vært fossene da men. riske jorbær, appelsin juice, isbiter og banan, ble god.

Ny sånn frukt i liten boks, lik nnanas boksene, den var god.
Maten-middag, min er med chips, Robin ville ha Ris.

Naggle belte, fr vero moda
Nye klær etter dusj, åh det var godt å dusje.
Shorts bik bok, topp vero moda, naggle belte vero moda






Smootie på jobben med alt ar god, tropiske bær, bringe bær , banan og bjørne bær på toppen.
Lunsjen.
Frappe med mocca den e am, men vanilje er bedre.

Te- flasken er fin og den skal jeg ha på rommet.
Klærene på jobben...


Frokost

Ingen kommentarer: